På väg till USA

Nu har jag skickat in Alfons DNA test. Spännande spännande.
Eller jag vet inte, stressigt som få att få allting rätt och få iväg det på bästa sätt egentligen :)

Först var det blodprov, Alfons var måttligt nöjd men det fungerade hyffsat ändå. Sedan kom kruxet. Hade försökt under helgen men inte lyckats ta reda på huruvida det var av någon större vikt att provet var ordentligt kylt. Det enda jag visste var att det var tvunget att hållas kylt om det skulle transporteras i mer än 27 graders värme. Vilket vi kan tacka hösten för att vi inte gör här, även om de är nära i New York. I vilket fall som helst så ringde jag runt halva Sverige, inklusive universitetsdjursjukhuset, som jag trodde skulle veta något, men ack så man bedrog sig. Räddaren i nöden blev såklart ALcontrol där Melker kunde reda ut ett och annat. Slutade med att jag packade in det väl i tidningspapper och klistrade tullavgifter och diverse andra prylar på brevet innan det slutligen kom iväg, och det efter att jag tokcyklat ett antal km för långt dessutom! Pusst, vilken dag!

Nu ska jag läsa om embryologi! Och dricka te.. Och se på TV.. och äta godis, förtjänar jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0