Lilla Hjällö

Hej hej, nu ska jag lägga upp bilderna från lilla hjällö :) Det är många hästbilder också, så ni vet :P

 

Visa :)

Wiiiiee :D



Visa igen, och Alfons märker kameran först nu :P

Hästar: :D








Vamos :)

Qiero :)







Lilla söta Loranga och hennes mamma :)





Qiero igen :P

Loranga igen :)

Å iväg! ;D



Qiero och Vamos igen :)







Loranga + mamma blir sista hästbilden



Pella :)

Alfons tittar in under magen :P

Och en bild på Visa avslutar allt


Ja, det var alla bilder jag hade så här långt. Jag lär väl lägga upp mer ngn gång när vi tar hand om Alfons igen elr nått :)

/Felicia


Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefina bilder felicia!

2010-08-26 @ 20:33:30
Postat av: signe

HEJ Felicia!

Vilka jättefina bilder!

om du orkar så skulle jag bli jätteglad om du ville e-maila över dem till mig?

Tänkte att de vore roligt att visa dem för Visas uppfödare, och hästarnas uppfödare också(mamma+ min svägerska ellen =)

Ha det bra

/signe

2010-08-26 @ 21:50:39
Postat av: Michaela

Jättefina bilder!

2010-09-30 @ 12:04:41
URL: http://hundenminos.blogg.se/
Postat av: Åsa & Ferdinand

Hei! Har vært innom og sett på bilder av Alfons. Han er virkelig en vakker representant for rasen :-) Jeg har selv en heeler-gutt fra Tanspots; sjarmør i pels :-)

2011-05-17 @ 13:34:37
URL: http://hundelivinord.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0